سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۶/۰۳

در آستانه گراميداشت هفته قزوين،

نخستين و بزرگترين سيرک عجايب رباتيک ايران در قزوين افتتاح شد

نخستين و بزرگترين سيرک عجايب رباتيک ايران صبح امروز با حضور نصرتي شهردار قزوين، حبيبي، معاون امور عمراني استاندار، وزيري‌نژاد مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين و جمعي از اعضاي شوراي شهر قزوين افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، آقايانس، مدير و سرمايه‌گذار پروژه سيرک عجايب رباتيک حيوانات در اين مراسم گفت: اين سير داراي پنج ايستگاه مي‌باشد که بازديدکنندگان با تهيه يک بليط مي توانند از ايستگاه هاي مختلف اين سيرک بازديد کنند.

محمد آقايانس افزود: کلبه وحشت «شهري اسرار آميز با واگن به اعماق زمين و مشاهده ارواح موذي»، تونل ماجراجويان «درگيري در اتاق گاز، سرگيجه در تونل گردان زمان، عبور از پل معلق در فضا و حرکت در چاله هاي فضايي و بازي هاي رايگان نظير سينماي پنج بعدي، اير هاکي، بازي هاي کامپيوتري از جمله ايستگاه هاي اولين سيرک عجايب رباتيک ايران مي باشد.

 آقايانس اضافه کرد: غار ماداگاسکار،« يک سفر روياي با قايق در غاري که حيوانات ماداگاسکار در آن زندگي مي کنند و موزيکال با شمار حرف مي زنند» و پارک ژوراسيک،« حرکت از بين دايناسورها، رطيل و مارهاي ماقبل تاريخ، بيشه ها و جنگل هاي ترسناک و دلهره آور» از ديگر ايستگاه هاي سيرک عجايب رباتيک مي باشد که بازديدکنندگان لحظات پرهيجان را در مسير عبور از اين ايستگاه ها خواهند گذراند.

وي با بيان اين مطلب که راه اندازي سيرک عجايب دو سال نيم طول کشيد، خاطرنشان کرد: با همت شبانه روزي  حدود 30 متخصص در بخش هاي مختلف مهندسي100 رباتيک براي سيرک رباتيک حيوانات طراحي و راه اندازي شده است که اميدواريم مورد استقبال شهروندان قزويني قرار گيرد.

وي از همکاري خوب شهرداري و شوراي اسلامي شهر قزوين در برپايي اين مجموعه تشکر کرد و گفت: اميدواريم بتوانيم اين مجموعه را تا مدت سه ماه در شهر قزوين برگزار کنيم و پس از آن طرح توسعه جديدي ارائه خواهد شد که در صورت همراهي در اين مجموعه عملياتي خواهد شد.

شايان ذکر است، سيرک عجايب رباتيک حيوانات در زميني به مساحت چهار هزارمترمربع با دو ميليارد تومان سرمايه گذاري راه اندازي شده است، اين سيرک در انتهاي بلوار شمالي، ميدان سيد حسن نصراله،جنب زمين شقايق واقع احداث شده است.

 

 

تصاویر مرتبط