سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۶/۰۳

نصرتي، شهردار قزوين؛

مبناي توسعه مراکز تفريحي تحقق نياز شهروندان است

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: با توجه به نياز شهروندان به اجراي برنامه‌هاي شاد فرهنگي و تفريحي، شهرداري با مشارکت بخش خصوصي، بسترهاي لازم را برپايي اولين سيرک عجايب رباتيک ايران در قزوين را فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، مسعود نصرتي صبح امروز در مراسم افتتاحيه نخستين و بزرگترين سيرک عجايب رباتيک ايران افزود: ايجاد شور و هيجان در ميان کودکان، جوانان و خانواده‌ها، کسب رضايت شهروندان با توجه به نيازشان به تفريح و سرگرمي از جمله اهداف راه اندازي اين سيرک مي باشد.

وي اظهار کرد: سيرک عجايب رباتيک حيوانات که امروز در آستانه گراميداشت هفته قزوين به بهره برداري رسيد، جزو فضاهاي تفريحي کم نظير در سطح کشور است که اميدواريم با استقبال شهروندان بتوانيم از خدمات اين مجموعه تفريحي به صورت دائم در استان بهره مند شويم، در حال حاضر تهران و استان البرز متقاضي انتقال اين سيرک مي باشند.

نصرتي راه اندازي مراکز تفريحي و اجراي برنامه هاي شاد و فرهنگي را از جمله برنامه هاي شهرداري عنوان کرد و گفت: برگزاري چنين برنامه هايي ضمن ايجاد شور و نشاط در سطح شهر سبب پياده سازي اهداف مجموعه مديريت شهري مي شود.

شهرداري قزوين در حوزه کودک و نوجوان برنامه ريزي هاي خوبي را انجام داده است

وي با بيان اين مطلب که شهرداري در طول سال هاي اخير در حوزه کودک و نوجوان برنامه ريزي هاي خوبي را انجام داده است، گفت: برنامه چشم انداز شهرداري قزوين دستيابي به شهري شاداب، پويا و پرانگيزه و همچنين توسعه گردشگري مي باشد، لذا  برگزاري جشنواره بازي و اسباب کودکان ديروز و امروز، احداث سيرک عجايب رباتيک و راه اندازي خانه هاي شادي در دستور کار شهرداري قرار گرفت.

شهردار افزود: بخش اعظم نيازهاي آموزش حقوق شهروندي و قوائد شهرنشيني در زمينه ترافيک و مباحث زيست محيطي و بازيافت خيلي هنرمندانه و خلاقانه در خانه هاي شادي براي کودکان به تصوير کشيده مي شود وکودکان به عنوان تأثير پذيرين قشر جامعه ضمن دريافت آموزش پلي خوبي براي انتقال آموزه هاي خود به بزرگسالان هستند، بدين ترتيب در کنار ايجاد يک فضاي شاد براي کودکان اهداف مديريت شهري نيز محقق مي شود .   

نصرتي راه اندازي با اشاره به فضاي مفرح و آموزشي بوستان باراجين تصريح کرد: دهکده طبيعت بوستان ملي باراجين فضاي سيرک عجايب را براي ما تداعي مي کند و در اين فضا آموزش هاي لازم به کودکان و بازديد کنندگان براي درستي ارتباط با حيوان ارائه مي شود، اميدواريم با برنامه ريزي هاي صورت گرفته در آينده نزديک شاهد شهري شاداب  و شهرونداني آشنا به حقوق شهروندي و شهرنشيني در سطح شهر باشيم.

 

 

تصاویر مرتبط