دوشنبه ۱۳۹۴/۰۶/۰۹

بولاخان، نماينده مجمع شهرداران بنگلادش:

نشست مجمع شهرداران آسيايي (AMF) در بهبود وضعيت شهرها ثمربخش باشد

عظمت بولاخان، نماينده مجمع شهرداران بنگلادش گفت: اميدوارم دستاوردهاي نشست هيأت اجرايي مجمع شهرداران آسيايي (AMF) در بهبود وضعيت شهرها ثمربخش باشد.

 

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين، عظمت بولاخان در پنجمين نشست هيأت اجرايي مجمع شهرداران آسيايي (AMF) با حضور مسئولان کشوري، استاني و شهري و تعدادي از شهرداران شهرهاي آسيايي با محوريت موضوع حمل و نقل ترافيک، فرهنگ، اقتصاد گردشگري شهرهاي آسيايي و به ميزباني شهرداري قزوين در سالن اجتماعات باغستان برگزار شد،افزود: همکاري‌هاي بين بخشي دولت‌هاي محلي رمز توسعه بنگلادش است که در دستور کار مسئولان اين دولت‌ها قرار دارد.
وي بيان کرد: بر اساس قانون اساسي بنگلادش دولت‌هاي محلي و شهرداران تأثير بسزايي در پيشبرد اهداف اين کشور دارند.
وي اظهار کرد: زندگي شهروندان بنگلادشي به دليل انقلاب و درگيري‌هاي داخلي دچار دستخوش شده است که موجب  آواره شدن برخي از مردم شده است، بخش اعظم زمين هاي بنگلادش شامل اراضي آبي است و فقط 30 درصد زمين‌هاي اين کشور کشاورزي است، از سوي ديگر بنگلادش کشوري پر جمعيت است، لذا در تلاش هستيم با توجه به توانمندي هاي اجتماعي و اقتصادي، فرهنگي مشکلات خود را حل کنيم.
بولاخان اضافه کرد: دولت مرکزي بنگلادش و دولت هاي محلي همکاري نزديکي با هم دارند، در قانون اساسي بنگلادش بر مشارکت  بخش هاي مختلف تأکيد فراواني شده است و در حال حاضر 384 دولت محلي در بنگلادش وجود که با مشارکت يکديگر کارها را انجام مي‌دهند.
وي خاطرنشان کرد: يکي از برنامه‌هاي بنگلادش جهت توسعه و پيشرفت اين کشور، ميزباني شايسته از گردشکران خارجي است که به طور قطع تأثير بسزايي در رونق صنعت گردشگري خواهد داشت.
بولاخان از نماينده مجمع شهرداران بنگلادش از ميزباني شهرداري تهران و قزوين از ميهمانان اجلاس شهرداران تشکر کرد و گفت: اميدوارم دستاوردهاي اين اجلاس در بهبود وضعيت شهرها مثمر ثمر باشد.

 

تصاویر مرتبط