دوشنبه ۱۳۹۴/۰۶/۰۹

خدادادي، دبيرکل نشست مجمع شهرداران آسيايي:

افزايش همکاري‌ها براي تبادل تجربيات بين شهرداران آسيايي(AMF)

محمد خدادادي، دبيرکل نشست مجمع شهرداران آسيايي گفت: افزايش همکاري‌ها براي تبادل تجربيات در زمينه‌هاي حمل و نقل و گردشگري در پنجمين نشست هيات اجرايي مجمع شهرداران آسيايي(AMF) مورد تاکيد قرار گرفت.

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ خدادادي در مراسم اختتاميه پنجمين نشست هيات اجرايي مجمع شهرداران آسيايي(AMF) که با حضور مسوولان کشوري، استاني و شهري و تعدادي از شهرداران شهرهاي آسيايي و با محوريت موضوع حمل و نقل و ترافيک، فرهنگ، اقتصاد و گردشگري شهرهاي آسيايي در سالن اجتماعات باغستان به ميزباني شهرداري قزوين برگزار شد، افزود: در نشست کميته حمل و نقل و ترافيک پنجمين نشست هيات اجرايي مجمع شهرداران آسيايي(AMF) تصميماتي گرفته شد تا تلاش‌ها براي همکاري‌هاي بيشتر و تبادل نقطه نظرات با رويکرد انسان محور براي حل مشکلات و چالش هاي حمل و نقل ادامه پيدا کند.
وي بيان کرد: در نشست‌هاي کميته پنجمين نشست هيات اجرايي مجمع شهرداران آسيايي(AMF) بر افزايش روابط اقتصادي آسيايي تاکيد شد و در اين راستا تصميم گرفته شد تا يک کميته تخصصي تشکيل شود و فرصت‌ هاي سرمايه گذاري براي تسهيل در اين امور ايجاد شود.
خدادادي افزود: در چارچوب مجمع شهرداران آسيايي(AMF) کميته‌اي براي افزايش صنعت گردشگري ايجاد شود تا کارهاي مشترکي در اين راستا صورت گيرد.
وي افزود: هيات اجرايي پنجمين نشست هيات اجرايي مجمع شهرداران آسيايي(AMF) نيز در اين نشست با ارائه گزارش دبير کل در رابطه با هزينه‌هاي دبيرخانه، بودجه‌اي براي سال 2015و 2016 تصويب کردند.
خدادادي گفت: پيشنهادي که نماينده کشور آنتاليا ارائه کرد مبني بر  اجراي کرسي‌هاي آموزشي براي دانشجويان، اين موضوع در کميته مطرح و مورد تاکيد قرار گرفت.
وي مطرح کرد: امروز در اين مجمع تصميم گرفته شد تا جلسه‌اي تشکيل شود تا مقامات اصلي دولت‌ها تجربيات را در اختيار مقامات محلي قرار دهند.
خدادادي افزود: امروز همچنين تصميم گرفته شد تا از ابتکار شهرداري تهران درباره آموزش نسل جوان به عنوان شهرداران جوان و مديران جوانان آسيايي حمايت شود.
 
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط