دوشنبه ۱۳۹۴/۰۶/۰۹

گيل آبادي، مشاور شهردار تهران مطرح کرد؛

برنامه ريزي شهري با ياري از تجربه‌هاي مجمع شهرداران آسيايي

شهرام گيل آبادي، مشاور شهردار تهران گفت: برنامه ريزي شهري با ياري از تجربه هاي شهرهاي عضو مجمع شهرداران آسيايي براي رسيدن به سبک مناسب زندگي يکي از دستاوردهاي مهم شپنجمين نشست هيات اجرايي مجمع شهرداران آسيايي(AMF) بود.

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ گيل آبادي که به نمايندگي از شهردار تهران به ايراد سخنراني در مراسم اختتاميه پنجمين نشست هيات اجرايي مجمع شهرداران آسيايي(AMF) که با حضور مسوولان کشوري، استاني و شهري و تعدادي از شهرداران شهرهاي آسيايي و با محوريت موضوع حمل و نقل و ترافيک، فرهنگ، اقتصاد و گردشگري شهرهاي آسيايي در سالن اجتماعات باغستان به ميزباني شهرداري قزوين برگزار شد پرداخت، افزود: شهر موجودي پويا و زنده است و اداره شهر نياز به عشق مردم و شهر دارد.
گيل آبادي بيان کرد: امروزه شهرها با معرفت به اينکه مي‌توانند در برنامه ريزي اجتماعي فکر شهروندان را بسازند ساخته مي شوند.
وي گفت: دانش بشر تا جايي پيش رفته است که همه نيازهاي که مورد نياز مردم است لحاظ شود.
مشاور شهردار تهران بيان کرد: ارتباط و تبادل شهرها به صورت گسترده در شرايط کنوني ضروري است.
گيل آبادي بيان کرد: يکي از دستاوردهاي اين نشست که در شهر تهران و قزوين برگزار شد برنامه ريزي شهري با ياري از تجربه هاي شهرهاي عضو مجمع شهرداران آسيايي براي رسيدن به سبک مناسب زندگي بود.
وي توسعه زيرساخت‌هاي شهري براي بالا بردن کيفيت زندگي و ايجاد عدالت اجتماعي براي کرامت انساني را از ديگر دستاوردهاي اين نشست عنوان کرد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط