سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۶/۱۰

خدادادي، دبيرکل مجمع شهرداران آسيايي:

عملکرد شهرداري قزوين در برگزاري نشست شهرداران آسيايي رضايت بخش است

محمد خدادادي، دبيرکل مجمع شهرداران آسيايي گفت: عملکرد شهرداري قزوين به عنوان ميزبان برگزاري نشست هيأت اجرايي شهرداران آسيايي، مطلوب و رضايت بخش است.

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ خدادادي با بيان اين مطلب عنوان کرد: مجمع عمومي شهرداران آسيايي هر دو سال يکبار برگزار مي شود که به منظور برگزاري مطلوب و نتيجه بخش اين مجمع، هيأت اجرايي شهرداران آسيايي نشست هايي را به منظور هم انديشي، برنامه ريزي مطلوب و آماده سازي مباحث روز براي بررسي در مجمع، برگزار مي کنند.
وي افزود: شهرداري قزوين از ميان چند شهر متقاضي ميزباني نشست هيأت اجرايي شهرداران آسيايي، انتخاب شد و تا کنون عملکرد خوبي داشته است.
دبيرکل مجمع شهرداران آسيايي با اشاره به موضوعات مطرح شده در نشست هيأت اجرايي شهرداران آسيايي گفت: در اين نشست موضوعاتي نظير حمل و نقل و ترافيک، فرهنگ، اقتصاد و گردشگري شهرهاي آسيايي مطرح و بررسي شد که موارد قابل بحث در مجمع، جمع آوري و نتيجه آن ابلاغ مي شود.
خدادادي بهره گيري از فرصت برگزارينشست هيأت اجرايي شهرداران آسيايي را ضروري دانست و گفت: اين نشست ها مي تواند بستر همکاري و تعاملات بيشتر شهرها را در مباحث فرهنگي، گردشگري و اقتصادي فراهم کند.

 

تصاویر مرتبط