چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۶/۱۱

رئيس کميسيون حمل و نقل شوراي شهر قزوين تاکيد کرد؛

ايجاد زيرساخت هاي مناسب جهت دسترسي آسان گردشگران

داوودي، رئيس کميسيون حمل ونقل شوراي شهر قزوين گفت: برگزاري پنجمين نشست هيأت اجرايي مجمع شهرداران آسيايي (FAM) يک فرصت ملي و فراملي براي استان قزوين است که اميدواريم خروجي اين اجلاس دستاوردهاي خوبي براي قزوين داشته باشد.

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ حکمت اله داوودي در کميته حمل و نقل و ترافيک شهرهاي آسيايي که در سالن مفاخر شهرداري قزوين برگزار شد، افزود: ايجاد زيرساخت هاي مناسب جهت دسترسي آسان گردشگران به فضاهاي مذهبي و تاريخي يکي از فاکتورهاي مهم جذب گردشگر است.
وي اظهار کرد: در همين راستا متخصصان حوزه حمل و نقل و شوراي هماهنگي حمل و نقل و ترافيک در کميسيونحملونقلشورايشهرقزوين اقدام به تصويب برنامه جامع حمل و نقل و ترافيک قزوين به عنوان نقشه راه جهت اجرا و اصلاح آن با گذشت زمان و در شرايط خاص کرد.
داوودي خاطرنشان کرد: همچنين شوراي شهر به هيچ عنوان اجازه نداده است، به بهانه تعريض معابر، احداث پل هاي هوايي و زميني بافت سنتي قزوين تخريب يا مخدوش شود.
وي احداث توقف گاههاي مناسب، پارک سوار، راه اندازي قطارهاي درون شهري و سيستم حمل و نقل انبوه و ايجاد پياده راه با شرايط مناسب براي حضور گردشگران را از جمله بندهاي برنامه جامع حمل و نقل و ترافيک قزوين مي باشد که تحقق آنها سبب رونق صنعت گردشگري و اقتصادي شهر قزوين خواهد شد.

 

تصاویر مرتبط