چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۶/۱۱

نصرتي، شهردار قزوين:

راه بيمه شدن از مسير انحراف، حرکت در مسير شهداست

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: راه بيمه شدن از مسير انحراف، حرکت در مسير شهداست.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي در يادواره « قزوين شهر شاهدان بي پلاک» که سه شنبه، شب در مجموعه تاريخي سعدالسلطنه که از پنجم تا دهم شهريور ماه پذيراي روز جشنواره «روايت تاريخ، قزوين عصر صفوي» بود، برگزار شد، افزود: جاي بسي شعف است که آخرين روز هفته قزوين با ياد و خاطره شهدا به پايان رسيد.
وي اظهار کرد: امروز، در يادواره شهداي قزوين براي به اين دليل گردهم آمده ايم تا با انرژي گرفتن از اين محفل روحاني و معنوي يک سال آينده با اقتدار خدمتگزار مردم باشيم و با عنايت شهدا از مسير آرمان ها و اهداف آنان منحرف نشويم.
شهردار قزوين در ادامه با اشاره به پيشينه غني تاريخي و فرهنگي قزوين، گفت: به فرمايش مقام معظم رهبري، قزوين دانشمندان، علماي ديني، فلاسفه و هنرمندان فراواني را در خود پرورش داده است که اگر فقط بخواهيم اسامي آنها را ذکر کنيم بايد چندين جلد کتاب نگاشته شود.
نصرتي افزود: مجموعه مديريت شهري قزوين با اجراي ويژه برنامه هاي روز قزوين درصدد است تا هويت فرهنگي و تاريخي اين شهر کهن را براي گردشگران، شهروندان قزويني به ويژه نسل جوان مرور کند تا آنان با اطلاع از هويت خود همگام با مسئولان در مسير توسعه شهرشان گام بردارند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط