پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۱۱

محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي:

بايد از همه توان براي معرفي قزوين در سطح ملي و بين المللي استفاده کنيم

محمدي، نماينده مردم قزوين، البرز و آبيک در مجلس شوراي اسلامي و رئيس کميسيون اصل 90 مجلس گفت: بايد از همه توان خود بايد براي معرفي ظرفيت هاي کهن شهر تاريخي قزوين در سطوح ملي و بين المللي استفاده کنيم.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، داوود محمدي در مراسمي که به مناسبت نکوداشت روز قزوين با عنوان جشنواره «قزوين، عهد صفوي» در حال برگزاري است،افزود: قزوين داراي پتاسيل هاي فراواني است ولي متاسفانه ظرفيت هاي اين استان بدليل معرفي نشدن ناشناخته مانده است از جمله در بخش هاي اقتصادي و گردشگري.

وي اظهار کرد:حضور هنرمندان و بزرگان هنري چون داريوش ارجمند در خطه قزوين قابل تقدير بوده و بينش عميق آنها در خصوص نخستين پايتخت صفويه قابل ستايش است.

محمدي از هنرمندان خواست  تا در نشست‌ها، جلسات و همايش‌هايي که شرکت مي‌کنند،ظرفيت هاي فرهنگي، تاريخي، گردشگري و اقتصادي قزوين به ديگر مردم کشورمان معرفي کنند.

نماينده مردم قزوين، البرز و آبيک در مجلس افزود:اميد است با اعطاي نشان شهروند افتخاري قزوين به داريوش ارجمند گام مؤثري براي معرفي اين خطه برداشته باشيم. چرا که ايشان از اين پس به معرفي بيش از پيش نخستين پايتخت صفويه در کشور تلاش خواهد داشت.

گفتني است، در اين مراسم  محمدي، نماينده مردم قزوين، البرز و آبيک در مجلس شوراي اسلامي با اهداي تنديسي به داريوش ارجمند هنرمند عرصه سينما و تلويزيون نشان شهروند افتخاري قزوين را به وي اهدا کرد.

 

تصاویر مرتبط