یکشنبه ۱۳۹۲/۰۶/۱۰

مجابي، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين مطرح کرد؛

اظهار رضايت دو عضو شوراي شهر منچستر از امنيت و آرامش کشور ايران

دو عضو شوراي شهر منچستر که در نخستين اجلاس جهاني شهرهاي اسلامي به ميزباني شهر قزوين حضور داشتند از امنيت و آرامش کشور ايران اظهار رضايت کردند.

 

عضو شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: امنيت و آرامش از ويژگي‌هاي کشور ايران از نظر دو عضو شوراي شهر منچستر بود که در نخستين اجلاس جهاني شهرهاي اسلامي به ميزباني شهر قزوين حضور داشتند.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ سيد کاظم مجابي در حاشيه مراسم دومين روز از نخستين اجلاس جهاني شهرهاي اسلامي در خصوص حضور دو عضو شوراي شهر منجستر در اين اجلاس افزود: مهمانان منچستر که براي نخستين اجلاس جهاني شهر اسلامي حضور داشتند اظهار کردند که قبل از ورود به ايران گفته بودند که اين کشور از نظر امکانات و امنيت شرايط مناسبي ندارد اما خوشبختانه اين موضوع صحت نداشت و به کشورمان اين پيغام را خواهيم داد که ايران شرايط بسيار خوبي دارد.
مجابي افزود: اين مهمانان نقش مهمي در دفاع از حقوق مسلمانان شيعه سوريه داشتند و توانستند دوستان خود را براي جلوگيري از حمله به سوريه قانع کنند.
عضو شوراي اسلامي شهر قزوين نيز گفت: با توجه به صحبت‌هاي اين دوستان به نظر مي‌آيد که ايران به نحو شايسته در اين کشور معرفي نشده و برگزاري چنين اجلاس‌هاي کمک مي‌کند تا جايگاه اين کشور در زمينه‌هاي مختلف به جهانيان معرفي شود.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط