سه‌شنبه ۱۳۹۲/۰۶/۱۲

گنجي، ريئس هيات دوچرخه سواري استان قزوين خبر داد؛

قهرمانان جهان در راه قزوين براي رقابت در مسابقات بين‌المللي تريال

براي نخستين بار در تاريخ دوچرخه سواري کشورمان، بزرگترين رکابزنان رشته تريال جهت شرکت در کاپ تريال پارس راهي قزوين خواهند شد.

 

رئيس هيئت دوچرخه سواري استان قزوين گفت: کاپ تريال پارس به عنوان اولين رويداد بين المللي تريال به همت هيات دوچرخه سواري قزوين با همکاري فدراسيون دوچرخه سواري کشورمان شانزدهم و هفدهم شهريور ماه مصادف با روز قزوين در استان قزوين برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي هيات دوچرخه سواري قزوين؛ گنجي با اشاره به حضور برترين رکابزنان در اين مسابقات بيان کرد: در اين مسابقات دانيل کوماس از اسپانيا که 10 بار قهرماني جهان ،7 بار قهرماني اروپا، 3 بار قهرماني جام هاي جهاني و 3 رکورد جهاني را در کارنامه خود دارد، حضور خواهد داشت و کوماس از جمله رکابزناني است که هم در کلاس 20 و هم 26 اينچ تبحر دارد.
وي افزود: در اين مسابقات نيز اوره لي ين فوته نوي از فرانسه حضور خواهد داشت، وي نايب قهرمان جهان در 2012  است و فونته نوي مدال هاي فرواني در کلاس 26 اينچ در مسابقات قهرماني جهان و اروپا به دست آورده است.
گنجي گفت: رافائل پيلز از آلمان نيز در اين مسابقات خضور خواهد داشت و اين رکابزن جوان در سال 2011 قهرمان جوانان جهان در کلاس 20 اينچ شده است.
وي اضافه کرد: رکابزنان ديگري از کشورهاي آلمان، فرانسه، استوني و چين نيز در اين رقابت حضور خواهند يافت.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط