یکشنبه ۱۳۹۳/۰۶/۰۹

همزمان با آغاز دهه کرامت و روز قزوين صورت گرفت؛

تعويض پرچم گنبد امامزاده حسين بن رضا(ع) با حضور خادمين امام رضا (ع)

همزمان با آغاز دهه کرامت و روز قزوين و در حاشيه برگزاري جشنواره ابن رضا، تعدادي از خادمين آستان قدس رضوي با استقبال مردم قزوين وارد اين شهر شدند.

خادمين آستان مقدس امامزاده حسين (ع) فرزند گرامي امام رضا(ع) نيز از همکسوتان خويش در حرم رضوي استقبال و پذيرايي کردند.
اين کاروان که به مدت 3 روز مهمان استان قزوين هستند به شهرهاي آبيک، محمديه و قزوين سفر خواهند کرد.
ديدار با امام جمعه شهر آبيک و محمديه و حضور در برنامه «شبهاي شيدايي» مرکز صدا وسيماي استان قزوين از برنامههاي پيش بيني شده در روز اول است.
هم چنين مراسم خطبه خواني و تعويض پرچم گنبد امامزاده حسين (ع) با حضور خادمين امام رضا (عليه السلام) از مهمترين برنامههاي روز اول اين کاروان است.
حضور در همايش بزرگ پيادهروي خانواده، حضور در بيمارستان فوق تخصصي ولايت به منظور ديدار با بيماران و کارکنان بيمارستان هم چنين شرکت در نماز جمعه شهر خاکعلي از برنامههاي کاروان زير سايه خورشيد در روز دوم حضور در استان است،اين کاروان هم چنين با کشاورزان و دامداران استان ديدار خواهند داشت.
ديدار با خانواده سردار شهيد حسنپور و خانواده شهيد مصيب مرادي (شهيد شاخص سال استان) و حضور در ويژه برنامه آيين بزرگداشت و نکوداشت حضرت حسين بن علي بن موسي الرضا (ع) در دستور کار روز دوم کاروان قرار دارد.
حضور در لشگر 16زرهي قزوين، ديدار با زندانيان، ديدار با امام جمعه قزوين، حضور در دانشگاه آزاد اسلامي و ديدار با دانشجويان، حضور در مرکز ايتام و کودکان، حضور در سازمان نظام مهندسي و ديدار با صنعتگران از برنامههاي کاروان زير سايه خورشيد در روز سوم و پاياني ميباشد.
پايان پيام

تصاویر مرتبط