سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۶/۱۰

مجابي،معاون حقوقي و امور مجلس سازمان محيط زيست:

قزوين مي تواند به عنوان شهر سبز در کشور مطرح شود

سيدمحمدمجابي، معاون حقوقي و امور مجلس سازمان محيط زيست گفت: قزوين در آينده اي نزديک مي تواند به عنوان شهر سبز در کشور مطرح و انتخاب شود.

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ مجابي با بيان اين مطلب افزود: شهرداري قزوين نگاه مديريتي مناسبي به موضوعات شهري دارد و به عنوان الگو در پويايي و انجام اقدامات مبتکرانه مي تواند به شهرهاي ديگر کشور معرفي شود.
وي با اشاره به جايگاه مطلوب شهرداري قزوين در سطح ملي و فراملي اظهار کرد: ارتباط با شهرداران آسيايي از اهميت بالايي برخوردار است و مي توان در آينده تأثيرات مثبت اين ارتباط را در توسعه شهر قزوين شاهد بود.
معاون حقوقي و امور مجلس سازمان محيط زيست افزود: برگزاري نخستين اجلاس مجمع شهر اسلامي در قزوين و نيز استقرار دبيرخانه اين مجمع در اين شهر نيز از ديگر اقدامات خوب و تأثيرگذار شهرداري قزوين به منظور تقويت ارتباطات و تعاملات بين المللي به شمار مي رود.
مجابي رويکرد شهرداري قزوين در دستيابي به توسعه پايدار را بسيار ارزشمند دانست و افزود: توجه به جمع آوري و دفع بهداشتي پسماند، برگزاري نخستين نشست تخصصي سراسري سرويس بهداشتي عمومي و توجه به بهداشت عمومي جامعه، ايجاد انگيزه اقتصادي در حوزه باغ شهر قزوين، احداث بوستان ملي باراجين و تيمار گونه هاي بيمار جانوري از جمله اقداماتي است که در اين راستا با همکاري شوراي اسلامي شهر قزوين صورت گرفته است.
وي راه اندازي کميته فعال در حوزه گردشگري را ضروري برشمرد و گفت: بايد با فعاليت مناسب اين کميته، زمينه حضور گردشگران داخلي و خارجي به شهر قزوين فراهم شود زيرا حضور گردشگران اثرات جدي بر توسعه و ايجاد درآمد پايدار شهر دارد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط