سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۶/۱۰

هاشمي، رئيس کميته حمل و نقل اجلاس شهرداران آسيايي:

طراحي سايت ويژه اينترنتي شبکه حمل و نقل شهرهاي آسيايي

جعفر توکلي هاشمي، رئيس کميته حمل و نقل اجلاس شهرداران آسيايي گفت: طراحي سايت ويژه اينترنتي شبکه حمل و نقل شهرهاي آسيايي در راستاي جمع آوري، بررسي، ارزيابي ايده‌هاي نو و طرح مشکلات شهري در اين بخش در دستور کار کميته حمل و نقل اجلاس شهرداران آسيايي قرار خواه

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ هاشمي در مراسم اختتاميه پنجمين نشست هيات اجرايي مجمع شهرداران آسيايي(AMF) که با حضور مسوولان کشوري، استاني و شهري و تعدادي از شهرداران شهرهاي آسيايي و با محوريت موضوع حمل و نقل و ترافيک، فرهنگ، اقتصاد و گردشگري شهرهاي آسيايي در سالن اجتماعات باغستان به ميزباني شهرداري قزوين برگزار شد، افزود: مديران شهري حوزه حمل و نقل تنها با رويکرد مدل يکپارچه مطمئن  به شهرهاي ايمن و پايدار دست‌ پيدا مي‌کنند.
وي با بيان اينکه با رويکرد انسان محور مي‌توان براي شهروندان شهر امني ايجاد کرد، بيان کرد: نام‌گذاري روزي براي دوچرخه و حمل و نقل غيرموتوري از پيشنهادات اين کارگروه بود که اميدواريم سرلوحه برنامه‌ها قرار گيرد.
رئيس کميته حمل و نقل اجلاس شهرداران آسيايي گفت: در برنامه‌ريزي‌هاي شهري بايد تقاضاي سفر به عرضه سفر تبديل و همچنين از ابتکارات حمل و نقل برقي استفاده شود.
هاشمي بيان کرد: اين کميته تاکيد فراواني براي شهرداران آسيايي براي جلب رضايت بخش خصوصي دارد.
وي ادامه داد: جابجايي انسان‌هاي ساکن در جوامع بشري در سال‌هاي اخير به عامل شکوفايي شهرها و نيز دغدغه مديران تبديل شده است.
هاشمي افزود: تشکيل بانک اطلاعاتي از شهرهاي عضو اجلاس از پيشنهاداتي بود که با استفاده از تجارب کشورهاي موفق مي توان به دستاوردهاي خوبي رسيد.
وي تصريح کرد: تحقق شهر انسان محور در سايه توسعه حمل و نقل عمومي و پاک ممکن مي‌شود و از مديران شهرهاي آسيايي انتظار داريم به اين محورهاي اساسي توجه داشته باشند.
هاشمي از طراحي سايت ويژه اينترنتي شبکه حمل و نقل شهرهاي آسيايي هم خبرداد و گفت: جمع آوري، بررسي، ارزيابي ايده هاي نو و طرح مشکلات شهري در اين بخش در دستور کار قرار خواهد گرفت.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط