یکشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۰۷

به مناسبت نکوداشت روز قزوين؛

مسابقات واليبال بانوان در بوستان بانوان قزوين برگزار شد

به مناسبت نکوداشت روز قزوين و به همت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، مسابقات واليبال بانوان با حضور قديري مشاور امور اجتماعي و بانوان شهرداري، اشدري رئيس کمسيون فرهنگي شوراي شهر و نخستين عضو شوراي شهر در بوستان بانوان قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ مسابقات واليبال بانوان  با حضور 12 تيم از شهر هاي الوند، بيدستان، نظام آباد،قزوين و شريف آباد برگزار شد.

ورزش هاي همگاني و تخصصي بانوان بايد مورد توجه جدي مسوولان قرار گيرد

اشدري، رئيس کمسيون فرهنگي شوراي شهر قزوين در جريان بازديد از مسابقات واليبال بانوان که در بوستان بانوان قزوين برگزار شد، گفت: ورزش هاي همگاني و تخصصي بانوان بايد مورد توجه جدي مسوولان قرار گيرد و اين مهم يکي از مطالبات جدي زنان قزويني به ويژه بانوان ورزشکار و علاقمند به ورزش مي باشد.

فاطمه اشدري افزود: بايد در سراسر شهر قزوين ورزش هاي همگاني و تخصصي بانوان را گسترش دهيم تا بتوانيم با تحرک، سلامت را در جامعه ايجاد کنيم، چرا که بانوان به عنوان ستون و پايه خانواده در صورتي مي توانند نشاط و اميدواري را به فرزندانان و همسرشان انتقال دهند که خود نيز سالم و شاداب باشند.

وي از راه‌اندازي سوله‎هاي ورزشي صالحين به همت شهرداري قزوين، اداره کل تربيت بدني و سپاه خبر داد و گفت: اين سوله ها در حال تجهيز شدن هستند که اميدواريم با افزايش تعداد مکان هاي ورزشي بانوان با رعايت حجاب زيباي خود در مسير تندرستي و نشاط خود گام بردارند.

در ادامه به برنامه هاي روز قزوين که توسط شهرداري قزوين در مناطق مختلف شهر براي رده هاي سني متفاوت در حال برگزاري است، اشاره کرد و گفت: 10 برنامه از اين برنامه ها ورزشي است که مي توان از برگزاري همايش هاي صبح گاهي و عصرگاهي ويژه زنان در بوستان بانوان ،همايش دوچرخه سواري «شهر بدون خودرو»،مسابقات شطرنج و ... ياد کرد.

تقويت ورزش بانوان از اهداف مهم هيئت ورزش‌هاي همگاني استان است

نخستين، نايب رئيس ورزش‌هاي همگاني استان قزوين نيز در اين مراسم گفت: توسعه ورزش همگاني و تقويت ورزش بانوان استان قزوين از الويت‌هاي هيئت ورزش هاي همگاني است.

مريم نخستين افزود: بانوان نقش بسزايي در تربيت نسلي شاداب و سالم دارند، گفت: خوشبختانه با گسترش فعاليت‌هاي ورزشي شاهد حضور بيشتر بانوان در اماکن ورزشي، پياده روي خانوادگي و ساير رشته ها هستيم.

وي اظهار کرد:اگر مادر خانواده از سلامت روحي و جسمي خوبي برخوردار باشد، کانون خانواده نيز پرنشاط، اميدوار و سالم خواهد بود، بنابراين سرمايه گذاري در اين حوزه از بروز بسياري از معضلات فرهنگي، بيماري هاي روحي و جسمي پيشگيري خواهد کرد.

به گفته نخستين بانوي که به سلامتي و تندرستي خود اهميت قائل است، بانوي فرهيخته اي مي باشد، چرا که با احترام گذاشتن به ورزش در واقع به سلامت خود و خانواده احترام گذاشته است و اين مهم از اهميت بسزايي براي داشتن يک شهر سالم برخوردار است.

بر اساس اين گزارش، در پايان اين رقابت ها به سه تيم برتر جوايزي اهدا شد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط