پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۶/۰۹

داوودي، رئيس شوراي شهر قزوين:

ساخت هتل‌هاي مناسب در جذب گردشگر ضروري است

داوودي،رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت:جذب گردشگر نيازمند ايجاد زيرساخت‌هاي مناسب نظير ساخت اقامتگاه و هتل هاي مناسب است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛حکمت اله داووي در مراسم اختتاميه دومين جشنواره ملي عکس قزوين که در سالن جلسات بانو حضرت زهرا (س) سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري برگزار شد،افزود: البته قبل از اينکه هتل‌ها ساخته شود بايد از بناهاي تاريخي و قديمي جهت اقامت گردشگران استفاده شود، در حال حاضرن 16 سوئيت در مجموعه تاريخي فرهنگي سعدالسلطنه ايجاد شده است.

وي با اشاره به اينکه شهر قزوين 2هزار اثر تاريخي، فرهنگي و گردشگري دارد، مطرح کرد: اين آثار بايد به درستي براي علاقمندان و مسافران معرفي شود تا با افزايش شناخت، به اين شهر سفر کنند.

داودي خاطرنشان کرد: با افزايش جذب گردشگر به قزوين مي‌توان رونق اقتصادي و اشتغالزايي را در اين شهر فراهم کرد و به نتايج خوبي در توسعه شهري رسيد.

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين تشريح کرد: سال گذشته بيلبوردهاي متعدد در اتوبان قزوين _ رشت جهت دعوت مسافران به شهر قزوين نصب شد که خوشبختانه  تاثير بسيار خوبي در  جذب گردشگر داشت.

وي با تقدير از وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در پايان از دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان جشنواره ملي عکس قزوين تجليل کرد و گفت: با برگزاري چنين جشنواره‌هايي مي‌توان اين شهر را به علاقمندان معرفي کرد.

 

تصاویر مرتبط